Translate

sâmbătă, septembrie 05, 2009

Confluente 1977

Autor Manuela Siclodi
S-a nascut in 1946 la Bucuresti si a studiat sculptura la N. Grigorescu.
Din 1990 s-a stabilit la Innsbruck. A incercat mai multe manifestari artistice printre care si tapiseria.
Sculptura prezinta un cuplu. Se poate distinge silueta femenina si cea masculina. Sunt un cuplu, pasesc impreuna, dar fiecare este singur. O sculptura inalta de 14 m, cu doua personaje puternice cu personalitati multiple, ca umbrele lor.
Mie imi place ...

8 comentarii:

  1. Prin ochi de copil nu am putut realiza ce semnificatie are lucrarea. Acum, dupa atatia ani de zile, cu ajutorul unui blog... Multumesc... Era una dintre "jucariile" mele preferate de pe Faleza Dunarii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu iti multumesc pentru comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. asta chiar imi place...

    te astept la mine pe blog unde vom discuta despre: Noi comisioane de incasat in programul de achizitionare de avioane de vanatoare multirol...

    RăspundețiȘtergere
  4. este nevoie de rugaciune si ajutor si aici http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/12/valentina-a-fost-in-urma-ei-raluca-ana-maria-21-de-zile-orfana-de-mama-in-urma-ei-robert-marian-8-ani-orfan-de-mama/

    RăspundețiȘtergere