Translate

marți, octombrie 13, 2009

Tara lui Paura Voda / 2

Azi s-a jucat meciul anului din Tara lui Papură Vodă. A jucat echipa câştigătoare a Cupei de Papură cu Selectionata Tarii de Papură. Antrenorul echipei câştigatoare a cupei este însuşi Papură Vodă însă antrenorul selectionatei este încă necunoscut, este un secret până pe 6 decembrie când ori, ori ! Tara îşi va alege un nou vodă, sau il va realege pe cel de acum.
Recunosc că nu mă prea prea pricep la meciurile astea de "dribling" dar ca tot blogomanul mă bag şi eu în discuţie spunându-mi părerea. Evenimentul este prea important pentru mine pentru a-l trece cu vederea. Nu m-am putut abţine !
S-au auzit lucruri de neînchipuit despre căpitanul echipei câştigătoare a Cupei de Papură, cică ar fi cumpărat jucători de la Selectionată. Poate ! Dar şi despre cei de la Selecţionată, cică ar fi făcut o înţelegere supărătoare pentru cultura papurei cu echipa minorităţii culturii de Iarba lui Attila preluând jucatori de acolo. Si doar se ştie că la orice meci se ajunge la această echipă când trebuie înclinată balanţa când spre stânga când spre dreapta.
Cu sufletul la gură am ascultat cum căpitanul Cupei a declarat cu glasul lui personal cum că micşorarea plăţilor pentru foştii jucători este un posibil motiv pentru o posibilă pierdere a acestui meci. Si zarurile fiind aruncate, azi 13 octombrie 2009, într-o marţi, zi predestinată ca zi de ghinion, meciul s-a jucat şi echipa care a câştigat Cupa de papură a pierdut ! Ghinion! Slecţionata a câştigat. Acum Papură Vodă , în calitatea sa de antrenor nominalizat are probleme despre care am ce vorbi. Trebuie sa treacă la organizarea echipei nationale...
Voi continua să vă ţin la curent. Dacă vă interesează....

2 comentarii: