Translate

sâmbătă, martie 05, 2011

Vai ! Maselele mele !

Azi mi-am facut trei implanturi de os in falca de sus, stanga. (Langa inima de aceea sunt asa de impresionata)
Am falca umflata, vanata si mi-e cam frig caci am tot incercat sa pun gheata pe obraz....
Cine stie ce inseamna durerea .... sa ma compatimeasca....
Grozava realizare, dar tinand seama de varsta mea si starea deplorabila a gingiilor voi astepta un an pana ce continua operatiunea....
De laudat este curajul meu si hotararea...
Daca pana pe 14 martie supravietuiesc ma duc sa-mi scoata atele. Gingia mea acum este ca un muschiulet infasurat pus la afumat, ca sa nu se desfaca.

7 comentarii:

  1. ai sa supravietuiesti...dar nu ai sa uiti curand....
    br....iti tin pumnii

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am un implant, dar dupa 3 luni au constatat ca pot să pună deja măseaua. Hai că ce-a fost mai greu a trecut!

    acum nu stiu cum e cu implantul de os, ca eu n-am avut nevoie de asa ceva (pentru ca m-am dus la implant imediat ce mi-am scos maseaua)

    Dar de ce vorbesti de durere? nu ai primit pe langa antibiotice si pastile anti-durere? sau nu vrei tu sa le ei?

    Chiar daca e incă neplăcut eu zic ca merită. O să vezi că o să treacă si o să uiti... chiar mai curand decat crezi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. apropos de starea deplorabila gingiilor, eu zic sa incerci cu doze masive de vitamina C.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am intors sa vad daca mai rasufli...........!!!
    ia zi: AAAAAAAAAAA...!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da AAAAAAAAAA nu poti sa zici....!!!!!!

    RăspundețiȘtergere