Translate

marți, ianuarie 07, 2014

7 ianuarie 2014



A început un nou an. A iînceput fără zăpadă, uscat, cald. Când eram copil îmi plăcea zăpada, era partea cea mai frumoasă a iernii.Ce necăjită eram că aproape mereu ningea aunci când se termina vacanţa...Mă întreb dacă aşa va fi iarna asta toată, fără zăpadă...
S-au dus anii... A trecut viaţa ! Curios, abia cum mă simt împăcată cu Dumnezeu Când se apropie ultimul ceas şi cănd aştept să mi se prezinte nota de plată  şi sunt sigură că nu va fi uşor de plătit, eu mă simt împăcată !
Ieri a fost boboteaza si azi este Sf. Ioan. Este aniversarea căsătoriei noastre. Incă este noapte, nu m-am culcat şi  nu îmi este somn. Mâine ne-am pregătit să avem o oarecare masă festivă.în doi.
Dar simt că îmi lipseşte inima. Imi lipseşte dar este mult mai bine fără ea. Câtă durere este ăntr-o sărmană inimă Nu stiu câţi ştiu ! E mult mai bine fără ea.