Translate

joi, ianuarie 01, 2015

Bine ai sosit an 2015

La multi ani!
Am trecut în anul 2015... Cele bune să se-adune, cele rele să se spele !
Avem şi un nou preşedinte.... Poate dă Dumnezeu să se schimbe lumea în bine.
Prietenii mei sunt aceiaşi, duşmani nu am... doar multe greşeli. Si la mine şi la alţii din jurul meu...
Mai ales administratorul blocului a greşit faţă de mine încărcându-mi nota cu nişte chestii... Nu pot să cred că are ce are cu mine căci... greşeste şi la alţii  :)
Dar vedeţi ce soare am fotografiat de la fereastra mea?
Cam frig, dar mă bucur că este "SOARE"
Cum mai trece viaţa....
Noroc că ne rămân amintirile altfel nici nu nu-am da seama că trăim.
Ne amintim şi greşelile.... Astea parcă aş vrea să le uit !
Se zice că din greşeli învăţăm... Invăţăm dar uităm....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu