Translate

miercuri, aprilie 13, 2011

Andrei Kurkovi....

Am citit acum “Moartean Pinguinului” si continuarea sa “Legea melcului” de Andrei Kurkov”, un ucrainian.
Acest scriitor a reusit sa scrie despre cum percepe el societatea ucrainiana in aceasta perioada de postcomunism, trecere spre capitalism, exact asa cum o vad si eu pe aceasta din Romania....
In plus, a scris interesant si despre Cecenia si chiar despre o anume lume moscovita ceeace eu doar pot sa constat ca este cumplita...
Mi se parea ca ar fi fost foarte greu, poate chiar imposibil sa prinzi intr-un roman aceasta lume complet nedefinita dar acest scriitor a gasit un mod foarte original de a ilustra nefirescul vietii de azi.
Ce inseamna talentul !

7 comentarii:

  1. Ai citit de-adevaratelea? rand cu rand,pagina cu pagina,foaie cu foaie....????
    fara link,mail,format html ???
    te invidiez si te felicit !!

    si m-ai facut curioasa...eu iubesc pinguinii enorm,daca prind pe care ca le face rau....las naibii islamul si ma iau de el de nu mai stie cum sa scape....

    serios acum...m-ai facut curioasa si am sa caut cartea.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Viorica, fiecare cu pinguinul lui ! Tu te iei de islam....
    Am citit destul de constiincios. Deoarece cartile sunt de la biblioteca le-am citit cam repede, dar sa stii ca mi-a placut cum scrie si am citit foaie cu foaie, tot, poate uneori putin mai repede decat daca ar fi fost cartea mea ...
    Si "atentie" cecenii sunt musulmani si isi respoecta cuvantul. Tin la onoarea lor mai mult decat la viata desi sunt foarte cruzi si te impusca inainte de a reusi sa iti faci cruce.

    RăspundețiȘtergere
  3. cherie,intai si intai,multumesc pentru comentariu si pentru link.
    Ti-am raspuns acolo...este un lucru normal si pacat ca a trebuit stabilit in justitie.anormale sunt exagerarile.

    Ma bucur ca citesti 'de adevaratelea"
    numia bine de mine..!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fericita esti ca mai ai timp pentru citit carti! Eu corectez zilnic dupa ore 27 de caiete ale prichindeilor mei si apoi nu-mi mai trebuie nimic! Sunt foarte obosita...probabil varsta isi spune cuvantul...nu e drept ca la 58 de ani sa muncesti ca la 20...asta-i viata!
    Peste un an voi iesi la pensie, daca o vrea Domnul, si apoi voi citi si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Noi te invidiem pentru timpul tău, dar sigur şi noi am avea dacă ne-am dori cu adevărat.;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, pentru citit... iti faci timp daca vrei...
    Eu seara citesc, inainte de a adormi si daca am o carte interesanta uneori nu mai dorm.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu dupa ce sting lumina incep activitatea...ma cert cu ala,ma cert cu altul...ma gandesc daca i-am altoit bine si ini vin in minte idei pentru maine....e mai pasionant pe intuneric se pare...

    RăspundețiȘtergere