Translate

joi, aprilie 28, 2011

Imi placi la nebunie de Frederica Bosco

Am citit de curand o carticica simpatica. Mi-o recomandase cineva ca lectura usoara. Am inceput sa citesc cu convingerea ca este ceva de frunzarit. Am citit insa tot, cu placere. Fiecare cuvant era amuzant. Mie mi-a placut. Credeam ca povestea este aproape reala. M-am mirat cand am citit ca autoarea, Frederica Bosco a scris despre o perioada petrecuta in New York desi atunci cand a scris cartea nu vazuse niciodata orasul. Totul mi s-a parut real, sincer. Au fost cateva intamplari cam prea “potrivite” ca sa fie reale dar pareau doar intamplari ce intregeau mesajul ce se voia transmis.
Da... ar fi fost cam prea frumos sa fie adevarat dar ca idee mi-a placut.
Ce bine ar fi daca totul s-ar termina cu bine si in viata, desi trebuie sa recunosc ca foarte des am vazut ca “La barza chioara ii face Dumnezeu cuib !” Asa ca totul mi-a parut in principiu verosimil...
E vorba despre o tanara de 32 ani care vrea sa devina scriitoare, are o fire de adolescenta indragostita si aiurita care, culmea, reuseste sa aiba noroc. Nu doar ca este ajutata sa scrie cartea, dar i se si publica, iar odata cu cartea i se face ordine si in viata....

10 comentarii:

  1. Cherie....ma gandeam la tine...
    Sper sa nu te indoiesti de credinta invataturii Ortodoxe....
    Sa stii ca avem conditia mantuirii aici in Ortodoxie!
    Doar ca trebuie sa ne schimbam viata 180 de grade!
    Este vorba despre "nasterea din nou" de care i-a vorbit Domnul Hristos lui Nicodim!
    Atentie nu "botezul"facut la varsta adulta ne naste din nou, ci Duhul Sfant ne poate schimba viata!
    Iti recomand cateva bloguri cu adevarat hranitoare pentru suflet...
    La portile Cerului (Mariana)
    Povestiri despre bunul Dumnezeu(Liliana)
    Dulce casa(Irina)
    Razboi intru cuvant
    De vorba cu mine(jurnal de zbor)Fr.Sorin
    Iti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de vizita.
    Nu ma indoiesc de invatatura ortodoxa doar ca nu sunt o "practicanta".

    RăspundețiȘtergere
  3. unde m-am gasit sa scriu si eu !
    oricum insa e mai putin of topic decat la "Hristos a inviat " !!

    cherie...stiu ca nu-ti plac multe la mine,dar macar esti fait si de aceea mersi de vizite si comentarii....
    s-ar ptea sa mai scriu si altceva ....tine-mi pumnii...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cherie te provoc la practicarea credintei!
    Nu-i suficient doar sa credem ci trebuie sa si traim altfel riscam sa pierdem mantuirea!

    Scumpa e comoara mantuirii tale
    merita s-o cauti peste deal si vale,
    merita sa cheltui, merita a-ti vinde,
    merita sa darui tot,sa o poti cuprinde!

    Pentru mantuirea ta
    da-ti tot ce-ai avea,
    caci din cate poti vedea
    nu-i nimic nimic ca ea.

    Ea-i margaritarul cel mai scump si mare,
    nu-i ca ea nici unul din margaritare,
    cel ce-o afla-si vinde orice avutie,
    ca s-o dobandeasca pentru vesnicie.

    Scumpa-i mantuirea,mai presus ca toate;
    cauta s-o afli pana se mai poate!
    Tot ce-mbie lumea e zadarnicie,
    numai mantuirea e pe vesnicie.

    Domnul sa te binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Viata-i, viata!
    Uneori ne da mai mult decat meritam, alteori nu ne da cat credem noi ca meritam.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Corina draga,
    Adevarul este ca nu sunt ortodocsa decat pentruca m-au botezat asa. Cand eram mica am avut o educatie religioasa si credeam in Isus ca o legenda. Este insa fiul lui Dumnezeu nu Dumnezeu. Nu as fi avut curaj sa vorbesc ceva rau despre Isus sa nu fiu pedepsita. Era ca atunci cand iti faci cruce si crezi ca te ocroteste Dar ce este crucea decat un simbol? Si Isus era pentru mine un simbol, ca o superstitie de care, chiar daca stii ca este doar o superstitie tii seama involuntar.
    Acum, cand vad ca unii cred ca Isus este Dumnezeu, nu mai sunt credincioasa deloc.
    Nu am renuntat sa cred ca exista o putere pe care o numesc in continuare Dumnezeu, putere care a creat lumea, dar din punctul meu de vedere Dumnezeu nu poate fi si om. Daca Isus a existat a fost om si ar fi trebuit sa ramana profet la fel ca Moise si Mahomed ca sa cred in el.
    Nu cred ca pot fi convertita la nici o religie, dar ma tin ca sunt ortodocsa. Asa am fost botezata in fond. Religiile ma intereseaza ca simple discutii.
    Dar pe blogul tau frumos am sa mai fac vizite...

    RăspundețiȘtergere
  7. Marada, mersi de vizita doamna profesoara...

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Cherie Dumnezeu este Intreit.Tatal Fiul si Sfantul Duh!
    Caramida este alcatuita din apa, pamant si foc.Toate aceste trei elemente formeaza la un loc caramida.
    Tot la fel cele trei puteri Tatal Fiul si Sfantul Duh una sunt adica Dumnezeu.
    Domnul Iisus Hristos este in acelasi timp Om si Dumnezeu.Cand Domnul Hristos a fost impuns cu sulita, din coasta lui a curs sange si apa.Sangele este omul carnal iar apa Dumnezeirea lui Iisus.
    Un alt cuvant din sfanta scriptura ne spune ca Dumnezeu a trimis pe unicul Sau Fiu ca oricine crede in El, sa nu moara ci sa aiba viata vesnica!
    Sa stii ca eu am nadejde la Domnul ca vei reusi sa te regasesti pe tine insuti.
    "Cauta si vei gasi, bate si ti se va deschide"ne indeamna cuvantul lui Dumnezeu.
    Nu vreau sa te pisez la cap dar tu imi esti aproapele din evanghelie...
    Oricum avand Botezul Ortodox, esti purtatoare de pecetea Duhului Sfant.
    Poarta este incuiata dar cheia o ai tu.Doar tu poti sa deschizi poarta...
    Iti doresc o zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Corina, eu cred si in Dzeu si in Isus, dar sunt atatea biserici ale lui Cristos incat pot sa imi aleg si eu una. Sunt un fel de ortodox care a ramas la ortodoxismul nestorian (parca si biserica Copta este similara).

    RăspundețiȘtergere