Translate

luni, iulie 06, 2009

MARCHIS ALEXANDRU


Sculptura are numele Solid-Fluid , anul 1976.Consider ca este destul de sugestiva si nu am comentarii suplimentare.
Despre acest sculptor si o alta tabara de sculptura mai putin noroicoasa ca aceasta din Galati am gasit un articol in Gazeta de Maramures.
http://www.gazetademaramures.ro/fullnews.php?ID=4867
Citez cateva cuvinte scrise aici despre sculptorul Marchis Alexandru.
"„Tabara de Sculptura” de la Sighetu Marmatiei (unde o parte din cei mai mari sculptori ai Romaniei a lucrat in anii ‘80, fiind apoi abandonata) este in pericol de moarte. Sculpturile, care nu au fost inca furate, sunt deteriorate, putrezesc sau sunt bagate pe foc, fara ca cineva sa intervina."

2 comentarii:

  1. omg..iar.....

    ..chiar nu ai intels versul sau faci intentionat?..

    "Totusi parca vroiai sa pleci mai repede
    "Mai stai" ii spuneam, "Hai increde-te"
    In mine-n timp, am vazut totul suspin in privirea ta
    Si incercam sa nu observ ce se ascunde dincolo de ea
    Credeam ca trece insa tot ce trecea era pasiunea
    Si poate actiunea s-ar fi desfasurat altfel
    Daca as fi avut bani destui
    Ar fi inceput sa-ti placa ideea de a fi un cuplu"
    ..din versul asta tu asta intelegi ca vroiam sa cumpar iubire...

    scrie clar scadea pasiunea din partea ei..si poate daca ar fi fost mai multi bani ar fi fost mai interesata...

    ..si nu e poiezie e versul unei melodii..veritaSaga e trupa care o canta...
    :|:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin, am incercat sa citesc din nou ce am scris la tine pe blog dar nu am mai gasit. Este si cam tarziu si sunt obosita dar iti raspund din amintiri aici.
    Era vorba de o poezie frumoasa dar imi facea impresia ca se referea la o relatie care nu mai mergea. Am avut impresia ca poezia exprima ca iti parea rau caci cel putin tu crezusesi ca e o relatie din dragoste. Erai dezamagit caci credeai ca daca ai fi avut mai multi bani ea n-ar fi renuntat la tine. Mi se parea ca inca iti parea rau ca nu a mers relatia. Dar relatia parea o minciuna. Cum sa iti para rau?
    Da, cred ca n-am inteles dece ii cereai incredere, socoteam o slabiciune si credeam ca ti-am spus in felul meu ca nu te merita.
    Ca persoana era "de cumparat"...
    Maine am sa caut blogul tau si am sa incerc sa-ti scriu acolo cu textul meu in fata. Poate m-am exprimat gresit.

    RăspundețiȘtergere