Translate

joi, iulie 09, 2009

Orizonturi - Pentru LeeDee P













Prezint o sculptura cu autor necunoscut si fara nume pentru mine. Este ruginita si din cauza asta am sters-o din prima expunere, aceea in care LeeDee P incerca sa dea nume celor expuse. Ea o numea Orizonturi, de aceea o voi numi si eu, tot asa.
Mi se pareau niste orizonturi greu de suportat, niste orizonturi de care nimeni nu se intereseaza. Azi am facut iar o plimbare pe faleza si am vazut ca in acel colos ruginuit dar deschis si primitor isi facusera cuibul o multime de vrabiute. Mi-a fost greu sa le fotografiez caci n-am decat un mic telefon, ieftin si nepotrivit unor fotografii serioase. Am incercat insa sa prind mai de aproape faptul ca panourile sunt acaparate de vrabiute. Orizonturile parasite de om au fost ocupate de pasari.
LeeDee P ai ghicit numele necunoscutei....

5 comentarii:

  1. Interesantă sculptură. Păcat că nu ştim cine autorul sau cum şi-a intitulat opera...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descoperit un forum al Galatenilor de pretutindeni si acolo sunt fotografii exceptionale despre sculpturile din Galat. Unii nu le agreaza, altii le considera neglijate dar interesante.
    Parca n-are rost nici treaba asta pe care o fac cu prezentarea sculpturilor....

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite că această sculptură şi-a găsit rostul!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru articol, Cherie ! Si multumesc pentru vizitele tale pe blogul meu - ti-am raspuns la toate comentariile, in sfarsit !

    Mie mi se par interesante prezentarile tale, nu cred ca as fi avut timp sa descopar singura sculpturile de pe faleza ...

    PS: daca vrei sa comentezi pe blogul meu la un anumit articol, poti apasa comanda "add a comment", care se gaseste sub titlul articolului; iar daca vrei sa publici o fotografie, spune-mi despre care e vorba si s-a facut !

    RăspundețiȘtergere
  5. am primit un premiu pe care vreau să-l împart cu tine...este postat pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere