Translate

vineri, noiembrie 05, 2010

A treia zi.

Ne-am luat bagajele si am plecat spre Ierusalim. Ne-am sculat foarte de dimineata caci intai ne-am dus sa vizitam Bethleemul iar in ziua aceea venea presedintele Palestinei in Bethleem si pana la ora 10 a trebuit vizitata biserica Nasterii Domnului.Asa o fi fost sau asa ne-a spus ghidul ca sa ne grabeasca ?

La intrarea si la iesirea dintre cele doua orase situate in cele doua state despartite printr-o poarta, Ierusalim si Bethleem, respectiv Israel si Palestina, erau granicieri.Un baiat si o fata au intrat in autocar sa ne vada de aproape. Unora li s-a parut ca au trait o aventura cu teroristi ! A fost un „condiment local”. In Ierusalim am mai vazut patrule cu armele la umar.Sunt foarte vigilenti....

Apoi am vizitat Ierihonul cu asezamantul romanesc si Dudul lui Zaheu inchis cu sticla, manastirea Sf. Gherasim si apoi Qumranul la Marea moarta. Aici am stat cam mult caci multi au facut baie, inclusiv Coca si ne-am pozat, De la magazinul cu cosmetice nu am luat nimic dar am mancat o inghetata pe bat, ca sa luam si noi ceva. Am mers spre Ierusalim si am vizitat ce mai era de vazut, muntele maslinilor, biserica adormirea maicii Domnului, cea ruseasca - Sf. Magdalena si tot ce mai era pe acolo. Am fost cazati la Ierusalim, chiar in centru. Seara am iesit la plimbare. Totul e deschis pana la 10 noaptea.