Translate

sâmbătă, noiembrie 27, 2010

Am şi eu blog...

Mă întreb ce rost are blogul ăsta, dacă nu ar trebui sa-mi văd de treabă şi să nu mai scriu aici nimic. Dar ce treabă aş avea ?
Intr-un timp am anulat posibilitatea de a primi comentarii la ceea ce scriu. Ce rost are sa-i laşi pe alţii să citească ce scrii dacă nu poţi să vezi ce zic alţii de ceea ce scrii?
De fapt poate mi-a fost teamă să văd că nimeni nu citeşte ce scriu.Nu mi-e teama de ce comentează.
Scriu pentruca îmi place sa scriu. De acum las loc de comentarii . Nu citeşte nimeni, nu comentează nimeni ! Voi fi doar eu...

11 comentarii:

  1. Singurul lucru pe care ar trebui să-l urmărești este scrisul. Atât timp cât consideri că ai ce spune, fă-o! Fără a te gândi la ceilalți...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am vrut sa te felicit pentru hotararea luata imediat ce am vazut postul, dar m-am gandit ca poate te deranjeaza intr-un anumit fel prezenta mea.
    de fapt vreau sa-ti spun ca nu vei fi singura... eu ma "plimb" cu placere prin spatiul tau virtual.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog sa ma scuzi cand scriu ceea ce nu trebuie cand nu trebuie...
    sper sa nu te supere ce mai scriu pe aici caci sciu cam tot "ce-mi mai trece prin cap !"
    Despre credinta insa este bine sa nu prea scrii chiar tot ce gandesti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziiua colegilor si buna ziua stapnei blogului....
    O..daca toti am fi la fel...am muri de plictiseala..
    Iata ca cine ne-a creeat nici macar cele 5 degete nu ni le-a facut identice...normal..
    Dar la fiecare le-a dat functia lui...si in final nu pot fi eficiente decat impreuna.
    asa ca bine ai facut ca ai dat liber comentariilor...eu cu fixurile mele,altul cu ale lui,dar tot gasim in fiecare bucatica de suflet faramitata in cuvinte ceva bun,ceva de invatat,ceva de alinat...
    succes,fa cateva relatii publice pe la alte bloguri si sa vezi cum o sa vina cititorii...
    caci ceva facut cu suflet nu poate fi trucat,nu poate fi falsificat
    asta se simte imediat....
    succes

    RăspundețiȘtergere
  5. Prefer comentarii mai putine dar mai putin conventionale. Un pic de "contradictie" e mai interesanta decat un compliment de "convenienta".

    RăspundețiȘtergere
  6. @@Un pic de "contradictie" e mai interesanta decat un compliment de "convenienta".@@

    asta depinde si de gazda....

    RăspundețiȘtergere
  7. cherie...vreau sa te tre la lista mea de bloguri....
    scriu http://cheramie2007.blogspot.com/
    dau ok dar cand accesez link-ul,apare
    http://cheramie2007.blogspot.com/feeds/posts/default
    cum de altfel apare si la tine pe blogul
    http://luky-cher2007.blogspot.com/ daca apesi pe
    cheer2007

    habar nu am de ce.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti recomand "Reteaua literara"

    http://reteaualiterara.ning.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. cherie...sfinte sisoaie ....raspunde la intrebari....:
    -care este blogul tau personal dintre toate unde sa se poata comenta si mentine un dialog
    de ce adresa ta daca o copiez la mine apare altceva care nici nu se deschide,trebuie sa o scriu mereu de mana...

    si mersi...salvarii erau in turcia si au trecut de mult....de mult....era vorba de blugi purtati sub costumul islamic,nici macar la vedere...!

    RăspundețiȘtergere