Translate

sâmbătă, iunie 13, 2009

Spaimele trecutului















Cartea aceasta deşi este o carte comercială care se citeste uşor şi cu plăcere nu mi-a prea plăcut. De la inceput, poate datorită titlului am hotărât să o las la sfârşit. Las actiunea sa fie prezentată de pe copertă ca de obicei.
Mi s-a părut in genul acelor cărţi care se scriu uşor şi nu aprofundează personajele. Pare o autoare cu multă imaginaţie şi îndemânare la scris dar atât. Poate mi s-a părut aşa deoarece se continua o actiune cu personajele dintr-un roman anterior pe care nu l-am citit.
Cartea are mai multe scene de sex descrise din punct de vedere femenin si asta mi-a atras chiar atentia dar sunt special introduse, un condiment comercial şi după gustul vremii...

4 comentarii:

  1. Cred că - ţinând cont de ceea ce ai scris tu - nu voi trece această carte pe lista viitoarelor volume pe care ar trebui să le citesc... Poate doar anumite pasaje, he, he...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Cred că deja titlul spune tot.:)
    Iar faptul că şi tu i-ai dat o notă proastă, mă face s-o ignor chiar dacă mi-ar cădea ochii pe ea.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristian, ai dreptate ...
    daca nu le-as fi imprumutat de la biblioteca nici eu nu le-as fi citit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Stargates, poate chiar ar trebui sa nu mai scriu despre cartile citite, va influentez..
    In alta ordine de idei sunt o "fana" a serialului stargates...

    RăspundețiȘtergere