Translate

duminică, iunie 21, 2009

Faleza din Galati


Sculptura este preferata mea. Se numeste "Capriciile Ielelor" si este realizata in anul 1976 de Elod Kocsis un sculptor care s-a nascut la 13 mai 1948 Reghin, Mures, a urmat facultatea de arte plastice Nicolae Grigorescu la Bucuresti si in prezent continua sa lucreze cu acelasi talent ca atunci cand a facut aceasta lucrare pentru faleza din Galati... (informatiile sunt de pe internet)
Eu as fi numit cele doua poze care le-am facut sculpturii "Suflet de artist", vazut dintr-o parte si din alta...

12 comentarii:

  1. Nu sunt un cunoscător în ceea ce priveşte domeniul sculpturii, dar trebuie să spun că sculpturile din cea de-a doua fotografie mi-au plăcut foarte mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi am cautat pe internet informatt despre sculptorii care au facut lucrari pe faleza in anii 1976-1977 (atunci au fozt comandate de primarie probabil)si sunt impresionata descoperind ca toti erau tineri, cu tendinte revolutionare si inovatoare, iar acum sunt in strainatate. De unul mi se pare ca am gasit ca este decedat.Voi scrie despre toti cei pe care ii voi gasi si scriu pentru mine. Sincer, ma impresioneaza anii care au trecut.

    RăspundețiȘtergere
  3. tu asta ai inteles din ce am scris eu..ca faceam coji pe jos?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai ce era sa inteleg ? Bagati cojole in buzunar? Dar nu te supara, cred ca desi nu imi place cand altii fac murdar pe jos, nu pot spune ca eu n-am facut mizerie niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ma supar..dar nu inteleg care e problema ta..
    1)nu era vorba de politie,era vorba de retrairea vremurilor din copilarie cand ne petrcem noptile de vara cu fundu pe bordura..

    2)iti spun asta cu toate ca nu are nici o legatura cu postul...nu am lasat coji de seminte pentru ca eram la scara unei amice care a si maturat,am lasat doar cutiile de bere puse gramada langa scara,cutii care au fost luate de femeia care face curatenie..:)

    3)toti care au comentat la postul asa si'au amintit de vremurile trecute..tu ti'ai amintit ca nu e bine sa facem coji pe jos...
    ...
    ......
    ce ai vrut sa imi spui ca tu esti un bun cetatean si ca,cu oameni ca mine e departe Europa..

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi cer scuze. A fost o reactie deplasata! Ai dreptate

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ai de ce sa iti ceri scuze..:)
    ma bucur ca am lamurit problema cu cojile..;))..

    esti din buc sau din gl?

    aa si app de sculpturi..cele de pe faleza mereu mi s'au parut un morman de fiare sudate intre ele ..
    si acum aflu ca defapt sunt adevarate opere de arta..se pare ca habar nu am ce inseamna adevarata arta:D...:)

    o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi? Cum declansezi resorturi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Florine,
    M-am nascut in Galati dar dupa terminarea facultatii, (Am facut Navele) am plecat in lume si m-am stabilit la Bucuresti. Acum m-am intors de aproape un an la Galati si inca nu stiu daca raman aici definitiv. Mai am locuinta din Bucuresti.
    Ma bucur ca am ramas tot prieteni, "virtuali"...

    RăspundețiȘtergere
  10. Paul,
    Asa este, dar totul s-a lamurit! Ne vedem la tine acasa, ca este mai "frumos"...

    RăspundețiȘtergere
  11. Poate ca Galatiul este un oras mai linistit decat Bucurestiul, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie nu-mi place chiar atât de mult arta...abstractă, dar asta poate pentru că nici nu-mi prea dau interesul s-o înţeleg.:)
    Dar prima sculptură îmi dă senzaţia de...zbor.:)

    RăspundețiȘtergere