Translate

luni, decembrie 20, 2010

Sarbatori Fericite !

7 comentarii:

  1. Sărbători fericite, zile senine și multe bucurii.

    cu drag,
    mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa-ți spun ca am citit cu plăcere textele tale scrise acum un secol, moment in care am realizat ca au trecut ani buni de cand n-am mai citit beletristica, si uite asa realizez ca poate e timpul sa fac o mica schimbare in anul care vine. (mai ales ca baietelul meu creste si am din ce in ce mai mult timp liber.)

    cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, ma bucura ce mi-ai scris. Acum de sarbatori plec de acasa si dupa ce ma intorc poate mai continui sa scriu (daca mai gasesc ce am mai scris). Nu era un roman ci doar notite in vederea scrierii unui roman dar nici notitele nu le-am terminat de scris, oricum, mai aveam cateva pagini. Pana atunci trec pe blogurile voastre, sa mai critic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori fericite...sa te intorci cu bine, fii atenta la drum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tuturor oamenilor de bine,indiferent religia, limba,sexul sau culoarea

    LA MULTI ANI FERICITI....
    CU PACE...CU SANATATE...CU BUCURII SI MULTE REALIZARI

    de asemeni prietenilor mei virtuali, cu care uneori ma inteleg,alteori mai putin, dar totdeauna ne respectam reciproc.

    RăspundețiȘtergere